חיסכון כלכלי לעסק במעבר לחשבוניות ממוחשבות

אחד הדברים הכי חשובים כשזה מגיע לניהול העסק הוא שליטה בכספים. כל בעל עסק רוצה לדעת מה מצב ההכנסות וההוצאות. למזלנו, היום הטכנולוגיה מאפשרת את זה בקלות. יש היום לא מעט פיצ'רים שמאפשרים לנו להיות במעקב צמוד אחרי המאזן החודשי, ואפילו לחסוך בזבוזים מיותרים.

אם עדין לא התחלתם להפיק חשבוניות ממוחשבות, אולי הגיע הזמן. יש היום מגוון חברות שנותנות את האפשרות להפיק את כל המסמכים הרלוונטיים לעסק בצורה ירוקה, חכמה וחסכונית. חשבוניות עסקה, קבלות, חשבוניות, הצעות מחיר, דו"חות חודשיים- מה שרק תרצו ובאונליין.

הנה מאמר עם כל הדרכים שבהן תוכלו לחסוך בכסף על ידי מעבר לחשבוניות דיגיטליות.

חשבוניות חכמות=חיסכון כלכלי לעסק

במיוחד כשמדובר בעסק קטן, חשבוניות דיגיטליות משתלמות במיוחד. כל תהליך הפקת המסמכים מתבצע אונליין, מבלי שתצטרכו להתעסק בניירת מיותרת. בלחיצת כפתור תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם מסמכים לאימייל או לוואטסאפ.

כל המידע הכלכלי של העסק -מאזן הכנסות והוצאות, רשימות ספקים, לקוחות קבועים, תזרים מזומנים- יהיה מרוכז במקום אחד. שקלתם להעסיק עוד עובד שישתלט על כל הבלגן? וותרו, הכל זמין לכם בלחיצת כפתור.

המערכת קלה לתפעול, ואינה מצריכה ניסיון קודם. ועם אחת כזאת, לא רק שתחסכו כסף על נייר וכלי כתיבה- תעזרו במאבק להפוך את העולם שלנו לאקולוגי יותר.

העתיד הדיגיטלי כבר כאן

הגיע הזמן להתקדם לעבר העתיד. עסק עם נוכחות דיגיטלית צריך להיות דיגיטלי לגמרי. בעבר כדי לשלוח מסמכים ללקוחות בעלי עסקים היו צריכים למלא אותם ידנית, לבזבז כסף על דפים, מעטפות ובולים, ולהשתמש בשירותים של הדואר.

היום? סביר להניח שכל הלקוחות שלכם מעדיפים לקבל את הכל ישירות למייל. יכול להיות שזה יהווה שיקול בבחירת הספק. אל תישארו מאחור!

היום יש לכם אפשרות לבצע את הכל בצורה דיגיטלית- כל המסמכים נשלחים בלחיצת כפתור. לא רק שהמערכת חוסכת לכם הוצאות תפעול, אלא שהיא מקלה על העבודה של רואה החשבון בסוף השנה, הופכת את תהליך הגשת הדוחות לרשויות לפשוט יותר, ומוזילה אותו.

החיסכון מגובה גם במחקרים

חשבוניות ממוחשבות לא מתאימות רק לעסקים קטנים, יש להן יתרון גדול גם כשזה מגיע לעסקים גדולים.

מחקר שבוצע בארה"ב ב-2016 גילה שאם 5,500 ארגונים יפחיתו את שימוש הנייר רק באחוז אחד הם יוכלו לחסוך ביחד מיליארד דולר. 

אגב, ידעתם שנייר מהווה לפחות שלושים ושבעה אחוזים מהפסולת שבית העסק מייצר?

מפחיתים את השימוש בנייר, מוזילים את ההוצאות על הארגון, האחסון, והגריסה שלו. 

כמו כן, חשבונית דיגיטלית יכולה לחסוך זמן עבודה יקר. אם לקוח מקבל כיום חשבונית נייר ולא מבין אותה, סביר להניח שהוא יתקשר לקבל עזרה טלפונית. עם חשבונית דיגיטלית, כל המידע זמין אונליין ובצורה ברורה. 

ועוד בונוס? המערכת מאושרת לשימוש על ידי מס הכנסה!

מקווים שהשתכנעתם לעבור לחשבונית ירוקה. אין ספק שכבעלי עסקים, חשוב שתמיד נדע לעשות התאמות וכיוונונים בהתאם לטכנולוגיות המתקדמות. אין סיבה שנישאר מאחור. 

עם חשבונית ירוקה אתם יכולים לייעל את התפעול של העסק, להוזיל עלויות, ולשמור על הפלנטה שלנו. יותר טוב מזה?